Hvordan man kan evaluere et produkt mulighed

Hvordan man kan evaluere et produkt mulighed

Dag efter dag er min i boksen, og jeg sikker pÃ¥ din samt, fyld med mulighed for propaganda om, hvordan at tjene penge. Gøre dette, og poof, du er rig. Blive en affiliate og sælge min e-bog, og poof, du gør masser af penge. Jeg ved ikke om dig, men jeg kan ikke fortælle hvad er en god mulighed for og hvad er ikke noget mere. PÃ¥ grund af dette, jeg har oprettet en liste over ni kriterier, en form for tjekliste, bruge nÃ¥r jeg finder noget, som jeg tror er fuld af “poof.”
1. er varen noget godt–i min udtalelse, og i min markeder?
Dette er især sandt for mig. Jeg har fundet denne oplysende fre * e produkter er intet mere end en drille. Jeg er bare træt af vade gennem 150 sider for at finde fire sider, der har noget “rigtig.” Desuden, hvis de ikke er ordentligt organiseret eller skrevet, mindre end 2 ud af 25 nÃ¥ dette fra de hundreder, jeg har læst, hvordan forskellige er oplysninger?
Hvorfor ville nogen ønsker at betale $49 eller $249 for den samme ting, der tilbydes i en $20 bog? E-bøger er ikke bøger. Folk købe ikke dem af samme grund. Selvom produktet ikke er en oplysende produktet, hvad er forskellige, unikke og vigtige nok for mig til at købe, at jeg ikke kan købe et andet sted for mindre? Er løsningerne klar, eller præsenteret fra producentens synspunkt og give mig en salg dans?
Nogle mennesker ikke pleje og sælge noget. Denne producent falder ind under denne kategori? Hvis de gør, er det normalt synlige. Jeg har spurgt website ejere, der sælger udenfor produkter om mange indrømmer de ikke har læst eller prøvet det, og er ligeglad med dens sandfærdighed eller værdi, bare indtægter. Jeg krybe, nÃ¥r jeg fÃ¥r en e-mail, der personligt fremmer en teleseminar og derefter i materialet det siger: “første gang givet.”
Hvordan dette skabe tillid og troværdighed? Nå, det gør ikke. Smart folk ikke vende tilbage. Sælgeren pådrager nu etiketten for producenten. Please, venligst, hvis du støder på et dårligt produkt, bede om en refusion. Disse mennesker regner med du ikke har modet eller tage tid til at spørge. Hvis dette ville forekomme hyppigere, ville markedet kræve og modtage højere kvalitet. Tavshed holder fattige produkter i omløb. Afstemning med din tegnebog.
2. Hvad er marked efterspørgsel status for dette produkt?
Hvor på bell curve efterspørgslen falder? Klokkekurve, en symmetrisk kurve til at illustrere hvor et produkt står i salgsprocessen, langsomt stiger til nye produkter, når en buet plateau, så spiraler ned, nogle gange hurtigt, nogle gange på den samme kvalitet af dens stigning, afhængigt af produktet og økonomiske markedsvilkår. Dette gælder for fysiske eller information produkter så vidt distribueret.
Hvor længe har varen været pÃ¥ markedet? Er det nye, gamle, eller blevet overeksponeret? Dette tager nogle forskning. Advare selv, hvis den oprindelige producent ikke besvare dit spørgsmÃ¥l, der giver dig svaret. Hvilke planer har producenten for fremtidige salg produkt? Det udbydes til hvem som helst? Er han lige begyndt? En strategi for eBøger salg er at sælge til tidlig adaptere, sÃ¥ sæt en “alle” affiliate program. Hvad er deres definition af “alle?”
Er mulighed for gå fra detailleddet produktet til internettet? Nogle muligheder fungerer ikke godt med denne konvertering. For eksempel, tage koks, det har solgt detail og vil ikke arbejde på linje. Website hosting og domæne navn er nu en over solgt lejlighed. Hoppe i på dette produkt hoppe i på et plateau produkt, der kræver store presser for produktion hvis du vil nok værd indtægter. Er du villig til at sætte nok indsats i det (drøftet senere)?
3. Hvem er producenten?
Er producenten en stabil virksomhed eller ny? Den store grund til nye virksomheder har svært ved at sælge er fordi folk tage en vent og se holdning. Folk foretrækker at købe fra succesfulde mennesker og virksomheder. Statistikker bekræfter, at 85% af ny virksomhed ikke vil være omkring næste år. Folk ønsker at købe fra succes ventures, succesrige mennesker, mennesker, der har stabilitet, embedstid.
På dette punkt, hvis jeg er ude af stand til at afdække eventuelle faste oplysninger om virksomheden, fortsætte jeg ikke efter dette punkt. Ikke har nogen tøven om at e-maile eller ringe dem med spørgsmål. Mange gange, kan ikke jeg selv finde et telefonnummer. Ingen svar, drop mulighed for og gå videre til en anden.
4. indtægtsskabende Realty Check
Naturligvis vil promo materiale sige de højeste fremskrivninger og normalt udelade negative oplysninger. Ignorerer dette, finde og beregne din egen sandsynligheder. Da jeg har en tung baggrund i regnskab, er det nemmere for mig at gøre dette. Ikke dit område, derefter få en revisor assistance, tage en klasse, finde en bog og lære denne beregning. Dygtighed vil tjene dig mange måder i fremtiden.
Husk at afsætte din personlige følelser, når de evaluerer en mulighed. Det forvrænger fakta. Sælge med følelser, men ikke gøre en beslutning om at investere dine dyrebare ressourcer med det.
Beregning af din nulpunktet, hvad indkomst, du vil, hvor mange salg lig, over hvilken periode der tre spørgsmål, der har brug for et ærligt svar. E-bøger skal 117.000 til 225.000 engagementer til at generere betydelige indtægter. Hvordan vil de få dette nummer? Ja, at antallet er muligt.
5. prissætning
Kan købe markedet har råd til prisen? Hvor meget skønsmæssige indkomst gør de potentielle købere? Har de råd til produktet? Hvor står din pris med konkurrenterne? Hvis du er prisen er højere, er der værdi der for at retfærdiggøre forskellen? Værdi i øjnene af købere, ikke yours. Priser ikke altid gøre eller bryde en mulighed, men hvis det er den eneste mulighed, det kan koste selskabet eksistens.
6. er det en engangs salg produkt?
At finde et produkt, der genererer indtægter uden nogen udgifter er svære at finde og behov top betragtning. En-gang salg produkter kræver mere markedsføring og omkostningerne pr. salg er højere. For eksempel, vil et indmeldelsesgebyr på adgang til alle tilgængelige eBøger og opdateringer generere højere omsætning og resultat end at sælge enkeltvis fordi omkostningerne ved salg er mindre. Et andet eksempel: en hjemmeside hosting selskab har højere markedsføringsomkostninger at få dig som deres abonnent. Bagefter er der lille udgift til at holde dig. De har også smerten ved overførsel til en anden vært på deres side.
7. hvilken type af marketing system er producenten bruger til produktet?
Hvordan er producent støtte dig i din marketing succes? Nogle virksomheder giver alle materialerne, nogle gør ikke. Har du gøre alle de marketing produktion? Har du de færdigheder, tid eller tålmodighed til at gøre det? Hvis de ikke giver det, hvor meget det vil koste dig? En anselig fortjenstmargen kan ser godt ud, indtil du beregner i $5.000 for en generering markedsføringsmaterialet skulle sælge. Være meget klart på denne ene, det er en stor undergang at mange muligheder. Ved præcis hvad du har brug for og hvad det vil koste dig tid og penge.
8. er du gonna gøre den pitching, salg opkald og opfølgning?
Være realistisk, har du tid, færdigheder, tÃ¥lmodighed og mod til at gøre alle disse dele? Hvis du er kort pÃ¥ tid pÃ¥ grund af en fuld tid job, er du villig til at opgive din aftentimer til opfølgning pÃ¥ undersøgelser, forsendelser, eller gøre salg opkald? Hvad er din komfortniveau med salget? Hvis ikke, hvad er uddannelse kommer til at koste–i tid og penge? Er det det værd, eller kan du passerer dette og finde et andet produkt, der passer bedre?
9. hvad samme kategori spin-offs produkter er tilgængelige?
Kan du finde andre lignende produkter, som bygger pÃ¥ dette produkt? NÃ¥r en kunde køber et produkt fra dig og de er glade, vil de overveje en anden i samme kategori. Du kan ogsÃ¥ dobbelt op og gøre 2 for 1 tilbud eller fremme med en “en gratis med køb af.”
I Resumé
Hold dine øjne åbne, kende dine grænser med produktet og markedsføring. Søge efter de usagte omkostninger, dem, virksomheden ikke ønsker dig til at opdage indtil efter du købt eller lavet den oprindelige investering. Tage sig tid og snakke med andre sælger den vare, der ikke har nogen forbindelse til resultatet af din beslutning.
(c) Copyright 2004, Catherine Franz. Alle rettigheder forbeholdes.